GDPR, Cookie-Privacy Policy, Terms and trading conditions/Cookiepolitik Persondatapolitik, Privatlivspolitik, Regler, vilkår og handelsbetingelserne
i@wedog.dk
brugervilkår
Handelsbetingelser/Handelsvilkårene
Indledende information: Følgende information omhandler og gælder for alle serviceydelser, som ITcity (herefter benævnt Virksomheden) tilbyder i relation til online platformen www.wedog.dk, der indeholder hjemmesiden og web app (herefter benævnt Hjemmesiden). Hjemmesiden drives af itcity cvr 43435396, hald ege, 8800 viborg. Ved køb af både produkter og serviceydelser, accepterer du dermed automatisk de følgende betingelser og vilkår. Nedenfor kan en kunde/forbruger finde de generelle vilkår og regler for handel med virksomheden. Kunden/forbrugeren opfordres til at læse dem grundigt igennem, inden man gennemfører en oprettelse af en profil og et køb. Disse handelsbetingelser (herefter kaldet ”Handelsbetingelserne”) gælder for alle ydelser/produkter, der bliver solgt på www.wedog.dk (herefter kaldet ”Hjemmesiden”) af itcity (herefter kaldet ”Virksomheden”), som kunder/forbrugere heraf (herefter kaldet ”Kunder/Forbrugere eller Kunden/Forbrugeren”) måtte købe. De ydelser/produkter (herefter ”Ydelser/Ydelsen/Produkter/Produktet”) der bliver solgt fra Hjemmesiden, er afhængige af forbrugerens input og valgt, hvorfor potentielle fejl for Kunden/Forbrugeren input efter valg ikke er Virksomhedens ansvar.
Ved at bruge Hjemmesiden accepterer du disse vilkår. Såfremt du ikke er enig i vilkårene, beder vi dig om ikke at benytte dig af Hjemmesiden www.wedog.dk. Vilkår for anvendelse af online platformen www.wedog.dk Hjemmesiden indeholder en platform hvori både hundelufter og hundeejere kan sætte annoncer eller meddelelser op, hvori hundelufter kan tilbyde service ydelser i form af hundeluftning, hundepasning, eller andre hunderelaterede tjenester og hvor hundeejer kan få kendskab til dette og bestille en hundeluftning eller hundepasning og andre hunderelaterede tjenester. Hunderejerne kan reklamere sine hunde og annoncere hundemøder, hundetræning i sit lokaleområde. Man kan bruge Hjemmesiden til at annonce en hvalpesalg, hvalpetræning eller reklamere og salg hundefoder. Vores medlemskreds kan reklamere sine produkter/ydelser på vores Hjemmesiden. Virksomheden giver en online platform www.wedog.dk (i det følgende benævnt hjemmesiden, www.wedog.dk, "vi", "os" eller "vores") til dem, der har eller vil have alle slags forbindelse eller tilknytning til hunde, dem der ønsker at passe hunde i deres eget hjem, og / eller tilbyde andre hund - relaterende produkter / serviceydelser i form af de følgende: hundeluftning, hundepasning, hundemøder, hvalp salg, hvalp træning, hundetræning, reklame, hundefoder, hundeprodukter. Disse betingelser regulerer forbrugerens adgang til hjemmesiden og alt indhold, som er defineret nedenfor. Dette udfører en bindende juridisk aftale mellem forbrugeren og virksomheden. Hjemmesiden må udelukkende benyttes af personer, der er 18 år eller ældre.
Ansvar fraskrivelse: Brugeren af Hjemmesiden accepterer, at Hjemmesiden og Virksomheden ikke er part i eventuelle aftaler indgået mellem hundelufterene / hundepasserne og hundeejerne, og andre deltagerne i vores medlemskreds. Hjemmesiden har ikke kontrol med adfærden hos hverken brugere, hundepassere, hundeluftere, hunde, hundeejere, eller andre brugere af hjemmesiden og web app og fraskriver sig ethvert ansvar i den retning, henseende. Virksomheden fraskriver sig ethvert ansvar for fejl eller undladelser på Hjemmesiden og kan derfor ikke gøres ansvarlig for nogen skade direkte eller indirekte følgevirkninger, skader, skuffelser, ulemper samt eventuelle tab. Virksomheden fraskriver sig ethvert ansvar og erstatningsansvar for så vidt angår materialet på dette websted, indhold af reklame, annonce, indholdet af annoncer og beskeder vedrørende hundeluftning, hundepasning, hundeejers informationer eller kontakt informationer vedrørende hundelufterne, hundepasserne, hunde, hundeejerne og andre deltager i vores medlemskab kreds. Indholdet på denne hjemmeside og web app har udelukkende karakter af generel information. Brug af oplysningerne på hjemmesiden må ikke opfattes som professionel rådgivning. eller bruges som erstatning herfor. Virksomheden fraskriver sig ethvert ansvar for fejl eller undladelser på hjemmesiden og web app og kan derfor ikke gøres ansvarlig for nogen skade direkte eller indirekte eller noget tab, der måtte være konsekvensen af brugen af eller forkert brug af informationer eller råd på hjemmesiden og web app. Der garanteres ikke for rigtigheden af oplysninger på indholdet af profilerne af brugerne på hjemmesiden og web app. Virksomheden kan ikke garantere for, at de viste profiler stadig findes at kontakte til. Der garanteres ikke for rigtigheden af brugernes oplysninger. Der garanteres ikke for rigtigheden af oplysninger på indholdet af andre hjemmesider, til hvilke der måtte henvises, fx via links, ligesom Virksomheden ikke på nogen måde kan gøres ansvarlig for indholdet af eller tekniske fejl eller vira og lignende på sådanne linkede hjemmesider. virksomheden fraskriver sig ethvert ansvar for sletning manglende lagring, fej levering eller forsinket levering af alle oplysninger e-mail eller materialer inklusive bruger indhold. Virksomheden fraskriver sig ethvert ansvar for overførsel eller opbevaring af gratis meddelelser, kan ikke garantere at de leveres eller modtages og garanterer ikke for den dato og det klokkeslæt de bliver sendt på. Virksomheden kan slette brugerens profil, hvis denne benytte for meget data. Virksomheden fraskriver sig ethvert ansvar eller erstatningsansvar for nøjagtigheden indholdet fuldstændigheden, lovligheden pålideligheden, brugbarheden eller tilgængeligheden af brugerens oplysninger eller materiale som vises eller linkes til søgeresultater på hjemmesiden. Virksomheden fraskriver sig endvidere ethvert ansvar for eventuel skade der måtte resultere af at lufte eller passe hunde eller skade påførte af andre hunde på en hund, eller hunden selv. Virksomheden kontrollerer ikke indhold på enkelte annoncer eller serviceydelser, herunder kvalitet, tilstand, lovlighed, brugbarhed, kompetence, kvalificering af de service ydelser hundelufter, hundepasser, hundeejer, eller andre medlemmer i vores medlemskreds leverer. Virksomheden er ikke ansvarlig for og fraskriver sig ethvert erstatningsansvar for alle annoncer og de tilhørende serviceydelser hundelufter, hundepasser, hundeejer eller andre medlemmer i vores medlemskreds leverer. Alle reservationer foretages på Hjemmesiden er det enkelte eget ansvar og risiko.
Begrebsliste: "Hjemmesiden" er www.wedog.dk hjemmeside eller web app, "Virksomheden" er itcity virksomheden, "Indhold" betyder tekst, grafik, software, billeder, video, information, dokumenter, data eller andre materialer på Hjemmesiden og web app, "Gæst" er en besøgende, der ikke lad sig registrere gennem Hjemmesidens registrerings systemet, "Bruger eller medlem" er en besøgende, der registrerer sig gennem vores registrerings proces og oprette sig som hundeejer eller hundepasser, hundelufter og søger efter, eller bestiller serviceydelser gennem Hjemmesiden eller web app, "Serviceydelse" er en ydelse, fx hundeluftning, hundepasning, hundetræning, der tilbydes på Hjemmesiden eller web app. "Tredje part" betyder virksomhedens samarbejdspartnere.
·
Generelle oplysninger om Virksomheden
itcity
Etableret 2022 CVR nr.43435396
Videbechs alle 181
8800 Viborg
Telefon 4522909154
e-mail:olgol@outlook.dk
Hermed er beskrevet de handelsbetingelser, vilkår og regler
som handel foregår under.
· Ikrafttræden/virkningen og gyldighed: Vores nedennævnte vilkår og handelsbetingelser er gyldige for alle Ydelser/Produkter udførte og leveret af Virksomheden, og hermed er tilgængelige på Hjemmesiden, som er udviklet af Virksomheden, medmindre andet er skriftligt aftalt. Adgang og anvendelsen af Hjemmesiden er beskrevet herunder. Ved din anvendelse af Hjemmesiden accepterer du at være bundet af disse handles betingelser pog vilkår. Du accepterer, at Virksomheden kan ændre vilkår og regler. Disse ændringer er gældende straks efter de er offentliggjorte på Hjemmesiden og web app.
Anvendelsen: Hjemmesiden og web app er en online kommunikationsplatform, hvor hundepassere, hundeluftere, som kan tilbyde hundepasning og andre relaterede serviceydelser, og hundeejer, som kan søge en pligtige hundelufter eller annoncere et hundemøde, hundetræning. Der er også plads til de andre interesserende gruppe, som kan reklamere sine produkter og serviceydelser på Hjemmesiden og web app. Hjemmesiden er platformen, hvor hundepassere og hundeejer kan mødes online. Som en besøgende gæst kan du se annoncer, men hvis du ønsker at bestille en serviceydelse eller oprette en annonce, så skal du registreres på Hjemmesiden, tryk på knappen "Sign Up" og opret dig som en bruger. Virksomheden og Hjemmesiden tilbyder ikke selv hundepasningsydelser. Virksomheden ansvar er begrænset til at gøre det nemmere at udføre en bestemt handling i forbindelse med en online kommunikation i vores medlemskreds. Hjemmesiden og web app er med at gøre bestillinger mellem hundepasser og hundeejer mindre belastende. Virksomheden hjælper den enkelte hundelufter med henblik på at oprette og tilrettelægge profilen og at acceptere betalinger fra hundeejer, medlemmer på vegne af hundelufter. Virksomheden foretager sig en administration af reklame og sponseret indhold på Hjemmesiden.
Indskrivning og Registrering: For at blive medlem i vores medlemskreds vil du blive bedt om at registrere dig hos Hjemmesiden, ved at trykke på "Sign up" knappen. Der accepterer du at levere sand og aktuelle oplysninger om dig selv. Registrering af data om dig er underlagt vores privat livspolitik. Hvis noget af dine oplysninger er ukorrekte eller ikke aktuelle, slettes din profil med øjeblikkelig virkning. Virksomheden kan afvise en ansøgning, hvis vi estimerer, at ansøgeren ikke er en passende hundelufter, hundeejer eller hundepasser. Virksomheden er ikke forpligtet til at oplyse årsagen til vores beslutning om at afvise en anmodning. Affiche bekendtgørelse, annonce: Når en person eller en virksomhed er registreret i vores systemet, kan De oprette en affiche bekendtgørelse, reklame eller annonce om service ydelser på Hjemmesiden. De kan vælge rubrikker: "jeg vil gerne være hundelufter eller jeg har en hund ". Til dette formål, vil De blive bedt om at besvare en række spørgsmål om Dem selv, fx eventuelle: navn, postnummer, e-mail, adresser, beskrivelse, egne kæledyr og de service ydelser De tilbyder herunder kategori, type og tilgængelighed, priser, relaterede regler og økonomiske forudsætninger, betingelser. Affiche bekendtgørelse, reklame, annonce vil blive offentliggjorte på Hjemmesiden. Andre medlemmer i vores medlemskreds vil kunne bestille Deres service ydelser via Hjemmesiden og web app baseret på oplysningerne i Deres opslag. De skal kunne forstå og acceptere, at når et medlem i vores medlemskreds bestiller Deres service ydelser kan prisen for disse service ydelser ikke kunne ændres. Virksomheden forbeholder sig retten til, til enhver tid og uden forudgående varsel, at fjerne, ændre eller deaktivere adgang til enhver affiche bekendtgørelse, reklame, annonce uanset årsag, herunder affiche bekendtgørelse, reklame, annoncer der efter Virksomheden eget skøn anses for anstødelige eller af anden grund, er i strid med disse handels vilkår eller på anden måde skadelige for Virksomheden eller for lang i forhold til antal af bytes på Hjemmesiden. De accepterer, at De som hundelufter, hundepasser, hundeejer er selv ansvarlig for Deres affiche bekendtgørelse, reklame, annonce. Derfor erklærer og garanterer De, at Jeres informationer om Dem selv og Deres service ydelser i Deres affiche bekendtgørelse, reklame, annonce, ikke bryder eventuelle potentielle beslutninger, aftaler, De har indgået med tredjepart og er i overensstemmelse med alle gældende love, herunder, men ikke begrænset til, love om behandling af dyr og statslige og lokale tilladelser eller licenskrav, og ikke er i strid med tredjemands rettigheder. Hver hundelufter, hundepasser og hundeejer er eneansvarlig for at indhente alle tilladelser, licenser, og andre tilladelser, der måtte kræves for at passe hunde. Virksomheden og Hjemmesiden, web app hverken anlægges eller påtager sig intet ansvar, hvis en hundelufter, hundepasser eller hundeejer mangler sådan tilladelser, licenser eller på anden måde ikke opfylder gældende love, regler, bekendtgørelser, bestemmelser. De accepterer, at Virksomheden og Hjemmesiden, web app hverken er forsikringsgiver eller en ordregivende ansvarlig myndighed eller repræsentant for Dem, der udnævner sig som hundelufter, hundepasser eller hundeejer. Hvis et medlem i vores medlemskreds bestiller en eller flere af Deres service ydelser, er der en aftale mellem Dem og medlemmet i vores medlemskreds, som Virksomheden og Hjemmesiden, web app ikke er part i. Trods ovenstående, kan Hjemmesiden i særlig tilfælde, fungere som en mellemled i betalings proces med det begrænsede formål at acceptere betalinger fra medlemmer i vores medlemskreds på vegne af hundelufter, hundepasser og hundeejer, og kan være ansvarlig for dataformidling af nogle særlige betalinger til hundelufter, hundepasser og hundeejer. Virksomheden anbefaler, at hundelufter, hundepasser og hundeejer sørger for at være forsikringsdækket. Virksomheden og Hjemmesiden, web app tilbyder ikke nogen form for dækning, hverken for dyrlæge eller medicinsk behandling eller for personskade eller skade, der måtte skyldes en hund eller person. Virksomheden refunderer ikke dyrlægeregninger eller regninger for medicin, transport eller løntab som følge af skaden, defekt, fejl i annonce, arbejdsskade, brandskade, erhvervssygdom, frostskade, idrætsskade, insektangreb, miljøskadet, personskade, tingsskade, traume, bygning skade, sabotage, terror, krænke. Som hundelufter, hundepasser, hundeejer påtager De dem selv det fulde ansvar for enhver person eller kæledyr, der kommer ind i deres bolig og forstår, at Virksomheden, Hjemmesiden, web app ikke tilbyder nogen dækning uanset disses tilhørsforhold til Dem, vedrørende besøgende, partner, familie, ven, etc., og at de ikke anses for at være en "tredjepar". Som hundelufter, hundepasser og hundeejer accepterer De, at hverken Virksomheden, Hjemmesiden, web app eller ejeren af de hunde, De lufter, passer, har noget ansvar for at erstatte eller på anden måde dække eventuelle skader på Deres ejendom eller ting, som måtte være forårsaget af en hund De passer, lufter, og De accepterer ikke at søge om en sådan refusion eller anden skadesdækning hverken fra Virksomheden, Hjemmesiden, web app eller en hundeejer. Manglende afhentning. Hvis De som medlem i vores medlemskreds bestiller hundeluftning, hundepasning, og De undlader at hente Deres hunde inden for et bestemt aftalt tid efter afslutningsdatoen for Deres reservation, accepterer De, at hundelufter, hundepasser, hundeejer kan, men er ikke forpligtet til, efter eget skøn, aflevere Deres hund, hunde i familiepleje eller på et hundeinternat og underrette myndighederne. De anerkende og accepterer, at De vil være ansvarlig for og vil refundere hundelufteren, hundepasseren alle bekostninger og udgifter angående disse episoder.
Oplysninger på Hjemmesiden og web app. Selvom Virksomheden og Hjemmesiden forsøger at sikre ærlighed, retlinjethed af informationer på Hjemmesiden, web app, giver Virksomheden ingen garantier med hensyn til deres fuldstændighed eller nøjagtighed. Der kan opstå en misforståelse eller fejl på Hjemmesiden og derfor hvis De mener, at der findes oplysninger på Hjemmesiden, der er ikke korrekte, bedes De til at tage kontakt med os på e-mail info@wedog.dk
Deres oplysninger defineres som enhver oplysning og billede, De uploader på Hjemmesiden i forbindelse med Deres til melding, accepterer De at De er alene ansvarlig for indehold. Hjemmesiden er bare en online kommunikation platform, som står for at offentliggøre disse oplysninger. Virksomheden kan selv afgøre hvordan den vælger at vise eller bruge Deres oplysninger i forbindelse med Hjemmesiden, dog med de begrænsninger, der er angivet i Virksomhedens privatlivspolitikkens rubrik. For at Virksomheden kan aktivere Deres profil på Hjemmesiden og web app, accepterer De hermed at Virksomheden brug ikke-eksklusive ret til at anvende alle ophavsrettigheder, offentlige rettigheder og eventuelle andre rettigheder, De har i Deres oplysninger i forbindelse med etablering profilen på Hjemmesiden og web app og bruger dette i alle nu kendte eller ikke kendte medier .De accepterer, hermed at Hjemmesiden efter eget skøn kan offentliggøre billeder på Hjemmesiden og på tværs af sociale medier, herunder Facebook, Twitter og lignende steder. Som hundelufter, hundepasser og hundeejer giver garanti og sikrer De at Deres oplysninger på Hjemmesiden ikke er falske eller vildledende, ikke vil krænke tredjeparts ophavsrettigheder, patenter, varemærker, forretningshemmeligheder eller andre ejendomsrettigheder eller reklamerettigheder reklame eller privatlivets fred, ikke krænker love, forordninger, reguleringer, ikke er ærekrænkende, injurierende, ulovligt truende eller ulovligt chikanerende, ikke er uanstændige eller indeholder børnepornografi eller er skadelige for mindreårige, ikke indeholder virus, eller andre software programmer, der kan skade, forstyrre, hemmeligt opfange eller ekspropriere noget system, data, personlige oplysninger, og ikke vil pådrage Virksomheden, Hjemmesiden, web app, ansvar eller føre til at Virksomheden mister, helt eller delvis service ydelser fra sine partnere eller leverandører, eller internetudbydere, dataserver. Virksomheden og Hjemmesiden giver ikke anbefalinger til hverken hundelufter, hundeejer og kan ikke garantere at medlemmer i vores medlemskreds give nøjagtige oplysninger, eller påstående identitet. De selv ansvarlig for at afgøre identiteten og egnetheden af andre, som De kommer i kontakt med på Hjemmesiden og web app.
Udbud, efterspørgsel, anmodning, betaling: De efterspurgte service ydelser i form af hundeluftning, hundepasning, hundemøde er de ydelser, som køberne eller hundeejerne, til en given pris, som er medlemmer selv aftale med hinanden, eller anmodet på Hjemmesiden, web app, er villige og i stand til at betale. Der er en bestemt medlemskreds af hundelufter og hundepasser, der ønsker at være en del af vores netværk af hundepasser, som leverer service ydelser til hundeejere, gennem Hjemmesiden, servicer ydelser bland anden: midlertidig pasning med overnatning, hunde dagpleje, hundeluftning og relaterede service ydelser. For dette grupper af medlemmer, der er defineret på Hjemmeside "UA", som vores udenlandske venner, skal hundeejer booke og betale for service ydelser hos hundelufter og hundepassere på Hjemmesiden. Medlemmer skal booke og betale for service ydelser hos dette grupper af hundepassere på Hjemmesiden. Kunde accepterer at betale både første og alle efterfølgende bookinger af service ydelser gennem Virksomhedens betalingsløsning på internetside, hvor man kan betale med Pay pal, Dankort, Kreditkort og Mobilepay. Betaling for serviceydelser skal for dette grupper af hundepassere, altid foregår gennem Hjemmesiden, web app, betaling for service ydelser udenom Hjemmesiden, web app, vil medføre udelukkelse fra Hjemmesiden web app. Som hundelufter, hundepasser kan De oprette en profil og bagefter kan De etablere Dem som en hundelufter, hundepasser, eller hundeejer på Hjemmesiden. Hvis De etablere Dem som hundelufter, hundepasser, vil De blive bedt om detaljerede oplysninger om Dem. De vil fastsætter selv Deres priser og vilkår for deres service ydelser inden for det skala og de parametre, der er defineret på Hjemmesiden. Virksomheden tager et servicegebyr på 10% inklusiv moms fra hundepasseren, hundelufteren for at dække udgifterne til drift og administration af Hjemmesiden samt support, forsikring, markedsføring af hundelufteren, hundepassernes service ydelser mv. Som hundelufter, hundepasser forpligter De Dem kontraktligt til at den første og alle fremtidige bestillinger fra hundeejerne. Som medlem af vores medlemskreds kan De booke service ydelser via Hjemmesiden. Virksomheden kan opkræve et servicegebyr som vil blive præsenteret for Dem i løbet af bookings processen. Hvis hundelufteren, hundepasseren accepterer bookinganmodningen, vil det fulde beløb for tjenesten inklusive eventuelle ekstra gebyrer blive opkrævet på medlemmets kreditkort, mobilpay, palpay. Virksomheden overfører betalingen fratrukket vores servicegebyr til hundelufterens, hundepasserens konto, som hundelufteren, hundepasseren har oplyst ved sin registrering, efter service ydelser er afsluttet. Ved sygdom og ulykke med hund. Et medlem der bestilt en pasning skal forud for pasning sikre, at hundelufter, hundepasser, hundeejer fra fået korrekte kontaktoplysninger for at kunne kontakte medlemmet, hvis der under pasningen opstår akut situation, dvs akut sygdom eller ulykke med hunden. Hundeejeren accepterer at betale for behandling i denne situation. Privat hundeluftning, hundepasning er ikke egnet til alle hunde. Hvis hunden ikke kan omgås fremmede mennesker og dyr, er privat luftning, pasning eller hundemøde ikke er den rigtig løsning for den hund. Det er hundeejerens ansvar at afgøre om privat hundeluftning, pasning, hundemøde er det bedste for hunden. Selvom nogle hundelufter får en positiv validering fra andre medlemmer, giver Virksomheden ingen garantier med hensyn til kvalitet, sikkerhed eller andre positive oplevelse ved hundeluftere, hundepassere eller deres bopæl. Vores medlemmer er nød til at acceptere, hvis der kommer nogle problemer ud med hundes adfærd, eller den måde et dyr i almindelighed eller i en given situation opfører sig på, viser sig være skadelig for andre mennesker eller dyre i nærehede, kan være som en sidste mulighed placere hund på et internat, hvis det vurderes nødvendigt af hensyn til sikkerheden. Medlemmer er nød til at acceptere at risici ved at bruge Hjemmesiden og web app, herunder bestilling af service ydelser, er helt under deres egen ansvar. De er nød til acceptere, at Virksomheden ikke er ansvarlig for eventuelle skader forbundet med hundeluftning, hundepasning eller hundemøder eller andre service ydelser, som kan omfatte, men ikke er begrænset til, personskade eller hunds død, uanset om det er forårsaget af hundelufter, hundepasser eller hundeejer, eller deres familiemedlemmer, venner, hund eller andre med tilknytning til hundelufter, hundepasser, hundeejer eller enhver anden tredjepart. Annullering og tilbagebetaling. Ved annullering af service ydelser sker tilbagebetaling efter de følgende regler: ved aflysning på minimum 14 dage før startdato tilbagebetales beløbet med undtagelse af servicegebyret, og ved aflysning på mindre end 14 dage før startdato tilbagebetales beløbet ikke, men tilgængeligt hvis en hundelufter eller hundepasser aflyser en udførelsen af service ydelser, så tilbagebetales altid det fulde beløb til den der bestilt og betalt for disse service ydelse. Efter at et medlem af vores medlems kreds første gang har bestilt en hundelufter, hundepasser eller et hundemøde, kan medlemmet og hundelufteren aftale at hilse på hinanden, for at introducere hunden, og bagefter kan begge partner enten forsætte et samarbejde eller annullere reservationen, og betalingen vil herefter blive refunderet til medlemmer i henhold til de almindelige afbestillingsregler. Medlemmet skal kontakte Hjemmesidens support på info@wedog.dk for at anmode em refundering.
·
Ydelser, Produkter
Hjemmesiden (www.wedog.dk) indeholder information angående alle produkter og serviceydelser relateret til www.wedog.dk. Information fundet andre steder er ikke gældende. Hjemmesiden og serviceydelserne må udelukkende benyttes af personer, der er 18 år eller ældre. Virksomheden sælger de følgende Produkter/Ydelser:
Det første og også det primære produkt består af et
rabatklippekort der rummer 100 bytes (herefter 100-bytes-klippekort) til
disposition på et databaselager, og der tegnes 6 måneden-abonnement på dette
ydelser, der løbende kan blive fyldt up med mere bytes, som tilkøbes, hvor en
byte er en lagerenhed i Virksomhedens database, som bruges til at rumme
oplysninger svarende til et tegn, som anvendes til at oprette en profil på
hjemmesiden;
Det andet og også den periferi Produkt/Ydelse er et
klippekort, der svarer til en halv time af tolk-og oversættelser ydelser
(herefter ½-halvtime- klippekort) i forbindelsen med etablering af en samling
karakteristiske træk af forbrugerens præsentation af sig selv i en bestemt
sammenhæng, og det er ingen binding på disse ydelser og prisen 125 DKK med moms per en halv time til de udenlandske brugere.
Det tredje er en web design (herefter ½-halvtime-
klippekort), som er en hjemmeside, der understøtter Kunden/Forbrugerens profil,
man kan få det i unik design, og det er ingen binding. Prisen er 125 DKK med moms på en halv time.
Det fjerne Produkt/Ydelse er en fotografering (herefter
½-halvtime- klippekort). Fotografering er med til at skabe et smukt, unikt
profil på Hjemmesiden, og det er ingen binding.
Vedrørende det første Produkt/Ydelse bytes-tegn, vælger Kunden/forbrugeren
selv den antal bytes, hvor en byte af lagerplads svarer til et tegn, der passer
bedst til Kunden/Forbrugerens behov. Kunden/Forbrugeren kan tilkøbe visse antal
bytes, der kan forbedre Kundens profil.
Virksomheden har sæt vedtagne principper eller regler for
hvordan en oprettelse i systemet skal være. Det er en standart, som er
kvalitetsmæssigt bestem, hvor der tildeles 100 bytes for 125 kroner per et
halvt år for en profil etablering med et rabatklippekort, som svarer til et
abonnement, som er en aftale om regelmæssig levering af 100 bytes af lagerplads
på Virksomhedens Hjemmeside, som man betaler for på forhånd med hensyn til at
synliggøre eller præsentere den informationsmængde, der er nødvendig for at
skaffe mere opmærksomhed til et bestemt emne. Hjemmesiden viderebringer viden,
erfaring, information til et publikum på internettet ved at fungere som
mellemled. Det profil-abonnements projekt er inkluderet 100 bytes lagerplads
med hensyn til at bygge Kunden/Forbrugeren profil på Virksomhedens hjemmeside. Forbrugerens
profil kan opgraderes til mere lagerplads for kun 10 kroner per en byte (1), eller
tegn (1) for det gældende abonnement til et halvt år, 182 dage. Et profil
abonnement hos Virksomheden giver adgang til brug af Virksomheden Hjemmesidens
database og kan inkludere et felt med information (20 bytes), et billede (40
bytes), et felt med adgangskode (20 bytes) og et felt med den gentagen
adgangskode (20 bytes) og 100 bytes (tegn) i alt, og retten til at lave en
profil på Hjemmesiden. Mængden af
lagerplads til rådighed afhænger af det valgte antal bytes, men som en standart
tilbydes 100 bytes, eller 100 tegn per 125 kroner for et halvårs abonnement. Ved
oprettelsen af profil tegner Kunden/Forbrugeren et abonnement og få adgang til
andre profiler på Hjemmesiden. Virksomheden gør det, der er mest fordelagtigt
for kunderne. Der er tale om et 6 måneders abonnement, som ophører ved udgangen
af de 6 måneder. Ved udløbet af perioden vil der være mulighed for at foretage
en gentegning for en ny 6 måneder periode. Gentegnes Kunden/Forbrugerens
profil-abonnement ikke efter 6 måneder, vil det blive suspenderet ved udgangen
af den forudbetalte abonnementsperiode. At Forbrugerens profil-abonnement
bliver suspenderet, det vil sige, at det bliver gjort utilgængeligt og fjernet.
Der faktureres for 6 måneder i forbindelse med tegning eller gentegning af en
profil-abonnement, ved at oprette en profil eller en konto på Hjemmesiden. Kunden/Forbrugeren
accepterer disse handelsbetingelser ved oprettelsen af profilen.
Virksomheden tilbyder sine Kunder/Forbrugere mulighed for at
købe produkter og tjenester i tillæg til deres profil-abonnement. Hermed er de
følgende ydelser: tolkning, oversættelser, web design, hjemmesidedesign, fotografering.
Nuværende og centralt Virksomhedens produkt er Hjemmesideprogram til oprettelse
af en profil. Der er muligt at købe klippekort til videreudvikling af profilen.
Et klippekort svarer til en halv time, elle 30 minutter. Virksomhedens
løsninger for disse Produkter/Ydelser starter for 125 kroner per en halv time,
eller 30 minutter, eller et klippekort. Visse produkter er muligvis ikke fremkommelige
for alle kunder. Forbrugeren har mulighed for at donere penge til en
velgørenhed og bliver bidragsydere og støtter vores arbejde. De
Produkter/Ydelser, der bliver solgt fra Hjemmesiden er afhængige af
Kunden/Forbrugeren valg og input, hvorfor fejl i Kunden/Forbrugerens inddata
ikke er Virksomhedens ansvar. Kunden/Forbrugeren kan ved henvendelse til
Virksomhedens administrator, få ændret en fejl.
Ved bestilling af en profil med abonnementets
(profil-abonnement) ydelse har Kunden/Forbrugeren mulighed for at betale med
kreditkort, PayPal, eller realtidsbetalingsmetoder. På den første faktura vil
Kunden/Forbrugeren blive faktureret for det abonnement periode af 6 måneder,
eller 182 dage. Alle priser på Hjemmesiden er i danske kroner (DKK) og er
inklusive moms 25 %. Virksomheden betaler det gebyr, der opkræves af
betalingsindløser. Kunden/Forbrugeren betaler selv eventuelle andre gebyrer,
som egen kortudsteder derudover måtte opkræve.
Når Kunden/Forbrugeren blive oprettet i Virksomhedens system og har
gennemført en betaling, få automatisk adgang til profilen og data på
Hjemmesiden.
Hvis der blive bestilt de periferier Produkter/Ydelser i
form af tolkning, oversættelser, webdesign, hjemmeside design, fotografering vil
Kunden/Forbrugeren blive faktureret for disse Produkter/Ydelser en af gang.
Virksomheden tilbyder ikke penge retur garanti for disse Produkter/Ydelser:
tolkning, oversættelser, webdesign, hjemmesidedesign, fotografering, da de er
Kunden/Forbrugerens specifik skræddersyede løsninger og virksomheden har brugt
de specialer kundetilpassende digitale muligheder til at skabe gode
kundeoplevelser. Disse Produkter/Ydelser er skræddersyet til specifikke
kundebehov og kan ikke fortrydes. Bestillinger af disse ydelser træder i kraft
omgående og der gives ikke penge retur. De
aktuelle priser på Produkter/Ydelser kan findes på Virksomhedens Hjemmesiden. Alle
priser er inkl. 25.0 % moms. Når en profil-abonnement med tilhørende Produkter/Ydelser
udløber, vil abonnementet på de tilhørende Produkter/Ydelser automatisk blive
opsagt med samme udløbsdato. Virksomheden tilbyder sine Kunder/Forbruger
mulighed for at købe nogle bestemte tjenester fra tredjepart. Kunder/Forbruger
hos Virksomheden er bundet af en sådan tredjeparts vilkår og bør gøre sig
bekendt med deres vilkår og handelsbetingelser. Virksomheden kan ophøre med at
tilbyde tredjeparts Produkter/Ydelser og tjenester eller opgrader, fornyer
hertil uden varsel og uden ansvar over for sine Kunder/Forbrugere. Virksomhedens
nuværende tredjepart er en server forhandler Netsite, som Virksomheden deler
sine ressourcer og periferiudstyr. Data føres gennem server softwareprogram ved
at bruge dets sikkerheds erstatninger. Produkter/Ydelser kører på Netsite
server. Netsite er dataserver, som opbevarer data for Virksomheden.
Virksomheden agerer som en mellemled og er ikke ansvarlig for skader, tab eller
omkostninger som følge af brug af Produkter/Ydelser fra tredjepart. Kunden/Forbrugeren
faktureres for antallet af aktive profiler på Hjemmesiden, fra den dato hvor
hver profil blev oprettet. Når profilen slettes, vil alle tilknyttede
dataoplysninger blive slettet. Ved oprettelse af profilen skal
Kunden/Forbrugeren acceptere handelsbetingelse. Profilen skal fornyes for hver
ny abonnements periode. Når Kunden/Forbrugeren opretter en profil og abonnerer
på Virksomhedens tjenester, er den også bundet af Virksomhedens Produkt/Ydelse
privatlivspolitik, accepter disse Handelsbetingelser og giver sine korrekte
kontaktoplysninger. Efter gennemført oprettelsen kan Kunden/Forbrugeren logge
ind med sit bruger identifikation, som er e-mailadresse og med sin adgangskode,
som er selv valgt 6 cifre og Kundens/Forbrugerens e-mailadresse gemmes
automatisk i database som session, så Kunden/Forbrugeren kan logge ind igen på
sin profil.
·
4. Levering, aftaleindgåelse og aftalegrundlag
Hermed er en information om en tilvejebringelse af en
omfattende løsning til kunde. Levering sker på Hjemmesiden. Virksomhedens
ydelser leveres ifølge de til enhver tid gældende Ydelser/Produktbeskrivelser
på Virksomhedens Hjemmeside. Aftaleindgåelse foretages på dansk. Ydelser
leveres inden en tidsperiode, som er skriftligt aftalt og som er beregnet i
hverdage efter at bestillingen er modtaget. Ved Forbrugerens/Kundens forudbestilling af Virksomhedens
Ydelser/Produkter ratificerer og bekræfter Forbrugeren/Kunden, at Kunden/Forbrugeren
har læst og godkendt tilstedeværende Handelsbetingelser. Virksomheden indsender
en ordrebekræftelse til Kundens/Forbrugerens e-mailadresse, så snart forudbestilling
af en ydelse er kommet i besiddelse af Virksomhedens administrator. Hermed
indsendes en faktura til Kundens/Forbrugerens e-mailadresse.
·
5. Betaling og Priser
På vores Virksomhedens webshop kan der betales med Dankort,
Visa, MasterCard, Visa Elektron, MobilePay, Apple Pay. Alle de oplyste priser
er inklusiv dansk moms (25%). Vi tager forbehold for fejl i de angivne priser
og specifikationer, ligesom vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden
forudgående varsel.
Webshop tillægger ikke gebyr på betalingskort. I forbindelse
med at betalingstransaktionen gennemføres, vil dine betalingsoplysninger blive
gemt, indtil de enkelte betalingstransaktioner er gået igennem. Dine betalings-
og kontooplysninger blive gemmes hos Virksomhedens valgte certificerede
samarbejdspartner. Oplysningerne opbevares derfor i et sikkert certificeret
miljø, som lever op til internationale sikkerhedsstandarder, indtil
betalingstransaktionerne er gennemført. Når du, som kunde eller forbruger af Hjemmesiden,
anvender betalingskort, er det kun Virksomhedens certificerede
samarbejdspartner, og ikke Virksomheden selv, som får adgang til dine
kortoplysninger. Behandling af dine kortoplysninger er derfor alene en sag
eller et område mellem dig og Virksomhedens certificerede samarbejdspartner,
selvom det sker, mens du anvender og handler på en Virksomhedens hjemmeside. Kunden/Forbrugeren
desuden har mulighed for at oprette en profil på vores Hjemmesiden og betaler med
MobilePay og Pal pay.
Ved oprettelsen af profilen oplyser Kunden/Forbrugeren sin e-mail
som kan udelukkende bruges til at oprette en kontakt til Kunden/Forbrugeren, fx
til at sende faktura til Kunden/Forbrugerens e-mailadresser.
Betalingsbetingelserne er 14 dage netto fra fakturadatoen, medmindre andet er
skriftligt aftalt. ”Netto 14 dage” betyder at virksomheden giver Kunden/Forbrugeren
14 dages kredittid fra fakturadatoen, som er også en profil oprettelse dato,
til at betale fakturaen. I nogen særlig tilfælde, når ydelsen er specielt
tilpasset kunden, vælger vores virksomhed ”Netto kontant”, hvilket betyder, at
kunden skal betale fakturaen med det samme, altså virksomhed skal modtage
betalingen på fakturadatoen. Faktura fremsendes udelukkende via e-mail, som Kunden/Forbrugeren
oplyser som en kontakt e-mail og det er den første e-mail kunden indtaster, da Kunden/Forbrugeren
opretter sig som en bruger på vores Hjemmeside, medmindre andet er skriftligt
aftalt. Ved oprettelsen heraf omfatter vores Virksomhed at du er vores Kunde/Forbruger,
du bliver tilknyttet det pågældende identifikationskundenummer. Indgår
betalingen ikke rettidigt, har vores virksomhed ret til uden påkrav at beregne
sig renter af det forfaldne beløb, der tilskrives månedligt. Rentesatsen udgør
1,5 % (en og halv procents) per påbegyndt måned. Tilskrevne renter forfalder
til betaling på tilskrivningstidspunktet. Ved manglende rettidig betaling
fremsendes rykkerskrivelse via e-mail. For hver rykkerskrivelse vil der blive
pålagt et gebyr på 100 (hundrede) kroner. Såfremt kunden ikke har betalt efter
fremsendelse af tredje (3.) rykkerskrivelse, vil kravet blive overdraget til
inkasso, hvorved yderligere omkostninger vil blive påført. Ved kunden manglende rettidige betaling er
virksomheden berettiget til at suspendere eller ophæve abonnementet med
øjeblikkelig virkning, herunder at slette profilen samt lukke tilgang til
database uden varsel. Ved overdragelse af krav til inkasso bringer Virksomheden
abonnementet tilknyttet kundenummeret til ophør ved udgang af den misligholdte
abonnementsperiode. Såfremt kunden ønsker et eller flere abonnementer fornyet
efter påbegyndelse af inkassosagen skal Kunden/Forbrugeren selv sørge for en
fornyelse heraf. Virksomheden er ikke ansvarlig for Kundens/Forbrugerens
eventuelle tab som følge af Virksomheden ophør af Kundens/Forbrugerens
abonnement på grund af manglende betaling, herunder for tab af oprettelsen
eller data.
·
6. Speciel information vedrørende forbrugerens
profil
Frobrugen/Kunden af Virksomhedens Hjemmesider er selv
ansvarlig for, at oplysninger ikke krænker nogen og tredjemands rettigheder,
varemærke, navn, eller andre immaterielle rettigheder.
·
7. Vilkår for køb og anvendelsen af ydelser
Ydelser/Produkter vi sælger fra Virksomhedens Hjemmeside, er
bestillingsvarer. Ved Ydelses/Produkts bestilling erklærer køber eller
Kunden/Forbrugeren at registranten er indforstået med at brug af profilen ikke
krænker varemærkerettigheder, tredjepart, eller ud over det netop omtalte, ikke
strider mod lovgivning. Profilen
registreres i Kunden/Forbrugerens navn og e-mailadresse og på vegne af
Forbrugeren/Kunden, Virksomheden er i denne overensstemmelse, formidler af
betjeningen og servicen. Virksomheden informerer Kunden/Forbrugeren, når
profilen er blevet aktiveret. Virksomheden har intet ansvar for profilen i
tilfælde af opsigelse eller hvis profilen bliver slettet. Profilen vil blive
oprettet hos Virksomhedens database. Ved udgangen af hver oprettelses aftalt
periode informerer Virksomheden Forbrugeren/Kunden for muligheden om at
forsætte aftalen til det næste halvt år, eller bliver profilen slettet,
medmindre andet fremgår. Ved fejlbestilte services, ydelser, profiler
tilbagebetales registreringsgebyret ikke til Kunden/Forbrugeren, vil
Virksomheden stræbe til at rette fejlbestillinger. Såfremt Virksomheden selv foretager
fejlbestilling af profilen, vil Virksomheden enten refundere tilsvarende gebyr
eller byde sig til en oprettelse af det rigtige profil.
Kunden/Forbrugeren skal sørge for, at Virksomheden har Kundens/Forbrugerens
aktuelle kontaktoplysninger, bland anden en korrekt e-mailadresse. Aftaler om køb af bestillingsvarer,
Ydelser/Produkter på Hjemmesider er først bindende, når Kunden/Forbrugeren har
modtaget en endelig ordrebekræftelse fra Virksomhedens administrator. Det
betyder, at når Kunden/Forbrugeren har vælger at lægge en bestillingsydelse i
indkøbskurven og herefter betaler, så er købsaftalen først indgået, når Kunden/Forbrugeren
har modtaget en e-mail fra Virksomheden med en bekræftelse på, at Virksomheden
kan levere ydelser til Kunden/Forbrugeren. Der trækkes ikke penge på dit
betalingsmiddel, før du har modtaget en bekræftelse på e-mail fra virksomhedens
administrator. Ved bestilling af Produkter/Ydelser bekræfter Kunden/Forbrugeren,
at Kunden/Forbrugeren har læst og accepteret Handelsbetingelser/forretningsbetingelser.
Virksomhedens administrator sender en ordrebekræftelse til Kundens/Forbrugerens
e-mail, så snart bestilling og betaling af en Ydelse/Produkt er modtaget.
Virksomheden sender ordrebekræftelse og faktura på e mail, så snart Kunden/Forbrugeren
har oprettet en profil på virksomhedens hjemmeside og bestil Ydelser/Produkter,
der er knyttet til den profil. Virksomheden sender en bekræftelse på fakturaen,
så snart Kunden/Forbrugeren har betalt for Ydelsen/Produktet. Virksomhedens
administrator løbende kontrollere, om der er nye oprettelse af bruger på
website Hjemmeside, og nye meddeler i den digitale e-mail. Såfremt Kunden/Forbrugeren
vælger at benytte vores website, Hjemmeside til at oprette en profil, herunder
opbevare oplysninger, finder nedenstående vilkår for behandling af oplysninger
anvendelse. Kunden/Forbrugeren kan vælge at indgå en aftale med Virksomheden om
en tidsbegrænset aftale/abonnementet i en aftalt periode, et halvår, eller et
individuel, skræddersyet forløb. For at få de skræddersyede løsninger skal Kunden/Forbrugeren
kontakte virksomheden med hensyn til at finde den optimale løsning til netop en
bestem kunde. Kunden/Forbrugeren kan vælge en klippekortordning, der giver
rabat til de følgende Produkter/Ydelser: den primære produkt 100-bytes
klippekort og de periferier ydelser et halvtime klippekort: tolkning,
oversættelser, web design, fotografering.
Ved en tidsbegrænset aftale løber abonnementet i en aftalt
periode, som er et halvt år, hvor kunden har betalt 125 kroner per et halvt år
og får 100 bytes data, som er svarer til et sat af oplysninger: e-mail, som er
ikke vises på side, med er nødvendig for oprettelsen, adgangskode, gentagen
adgangskode, et billede, som kan vises på Hjemmesiden og kundens selvvalgt information,
som kan vises på Hjemmesiden in form af kontakt oplysninger, som svar til 20
bytes eller 20 tegns. Hvis kunden ønsker at forsætte, må kunden tegne et nyt
abonnement for en ny periode. Virksomheden oplyser tydeligt om alle
omkostninger, der kan være forbundet med at købe abonnementet, det koster 125
kr. per 100 bytes eller 100 tegns per 1/2 år abonnement. For at få adgang til
de periferiydelser skal Kunden/Forbrugeren oprette en profil og købe
tilrettelæggende abonnement til den primære produkt nemlig et 100-bytes
klippekort.
·
8. Vejledning til oprettelsen af profilen
Hermed er en vejledning til oprettelse af bruger. For at
kunne logge ind på website og få en egen profil, skal Kunden/Forbrugeren være
oprette som en bruger.
Kunden/Forbrugeren kan oprette sig som bruger af vores
website, Hjemmesiden for at få vores ydelser i form af en egen profil med
billeder. For at oprette en bruger på vores Hjemmeside, du skal klike på en
side med navn ”Create User” og udfylde den minimum af de nødvendige
informationer (e-mail, password, gentage password for validering sikkerhed og
billeder) og klike på knappen ”Create User”. Du får tildelt 100 bytes, der
svarer til at opbevare en billeder- og e-mail adresse, og password oplysninger
på din profil på vores website, Hjemmeside og det svarer til pris 125 kroner
per et halvt år. En byte er den lagerenhed i en database, som bruges til at
rumme information svarende til et tegn. Byte er en informationsenhed, der
består af otte bit og repræsenterer et tegn: et bogstav, ciffer, tal, mellemrum
eller tegn i en binær repræsentation. Som vores Kunde/Forbruger vil du blive
tilknyttet din private profil med billeder og du kan se og læse andre profiler
på vores Hjemmeside. Hvis du vil gerne lægge mere information på din profil, så
kan du tilkøb mere bytes. Du kan tilkøbe mere bytes, med prisen 10kr per byte
or kort sagt per tegn.
·
9. Tilbud standart
Vi tilbyder: det primære produkt i form af et 100 bytes
klippekort per 125 kroner per et halvt år, og en mulighed til at købe ekstra
bytes for 10 kroner per et byte. Virksomheden sælger bytes til at bygge
profiler på sit websted, Hjemmeside online. Via Hjemmeside kan Kunderne/Forbrugerne
købe vis antal bytes ved at indtaste deres oplysninger. Vores ydelser
inkluderer en trafik af oplysninger i form af en billeder og en kontakt
information: e-mailadresse, eller telefon, postadresse hvis kunden selv aktiv
vælger at vise visse oplysninger, eller vises kun billede og navn på
hjemmesiden. Kunden kan selv vælge hvilke oplysninger, skal vises på Hjemmesiden/website,
ved at indtaste disse ønskede oplysninger i fælt ”user_info”, når kunden er i
gang med at oprette en brugerprofil, ”Create User”.
Kunden/Forbrugeren får disse oplyst på vores website,
Hjemmesiden ved at betale 125 kr. per et halvt års tid, eller 182 dage, hvilke
betyder, at der betales yderligere for data oplysninger udover det. Dette er dog ikke ensbetydende med, at der
gives kunden uendelig datamængden til at indtaste oplysninger uden betaling,
idet det forudsættes, at trafikmængden begrænser sig til et rimeligt omfang til
100 tegns eller 100bytes, hvor 40 bytes går til billeder og 60 bytes fordeles
mellem e-mail, password, gentagelsen af password og kontakt information. Kunden/Forbrugeren
har en mulighed til at regne antal tegn eller bytes på vores website Hjemmesiden
ved at gå til kalkulator. Hvis Kundens/Forbrugerens mængde af trafik
data/oplysninger (over 100 bytes) er uforholdsmæssig stor, vil vores Virksomheds
administrator tage kontakt til Kunden/Forbrugeren på kundens e-mail, eller
telefon, som kunden selv valgt, som en kontakt mulighed, når kunden opretter
sig som en bruger på vores Hjemmeside, med hensyn til at afklare sagen i
forhold til at der skal betales ekstra udover disse 125 kroner per et halvt år,
eller information vil slettes. Virksomheden forbeholder sig ret til at opkræve
betaling for kundens fremtidige forbrug, der ligger udover et rimeligt niveau,
det vil sige mere end de bytes, der er allerede betalt for. I forhold til vores
dataserver forhandler, må ”kundens applikationer ikke optage en væsentlig del
af serverens ressourcer af hensyn til de andre bruger” (Kilde: Netsite).
Kunden vil få en skræddersyet aftale om
datamængden på sin profil på vores Hjemmeside/website.
Webstedet, Hjemmesiden har de nødvendige tekniske
foranstaltninger til database, i forhold til at modvirke det potentielt
cyberangreb, så det ikke er muligt for at kriminelle at få fat i
personoplysninger, da vores virksomhed bruger den certificeret framework til at
bygge Hjemmeside og Kundens/Forbrugerens oplysninger bliver krypteret ved at gå
gennem flere lag af en validering proces. Der blev gennemfør test for at
forebygge et sådant angreb. Det tekniske administrative del af Hjemmesiden er
krypteret af sikkerhedshensyn og der er kun en person har tilgang til dette
del. For en sikkerheds skyld bliver kun de oplysninger, som kunden selv vælge,
vist på Hjemmeside. Vi har vælg at der er kun en person har Virksomhedens
administrator rolle og arbejde med opdateringer i vores database. Det skyldes
delvis af sikkerhedsgrund eftersom den prioriteret betalingsform bliver ”MobilePay”
og ”Pal Pay”. Virksomheden vil forsætte med at finde den bedste løsning for
kunderne.
Kunden/Forbrugeren har selv ansvaret for lovligheden af oplysninger
på websites egen profil. Kunden/Forbrugeren
er i øvrigt ansvarlig for at indhold, som kunden på eget initiativ uploader på
egen profil på vores hjemmesider, overholder gældende dansk lovgivning. Det er
ikke tilladt at have racistisk, pornografiske materialer/emner, såvel som
materialer med ekstreme politiske holdninger på egen profil på vores Hjemmeside.
Vores Virksomhed bibeholder retten til at slette de pågældende emner/materialer
eller fjerne dele af dem, til hver en tid og uden varsel, hvis kunden ikke
overholde disse betegnelser. Hvis du som Kunde/Forbruge vores hjemmeside ikke
accepterer alle disse vilkår og betingelser, kan du ikke anvende vores website
eller Hjemmeside. Hvis kunden ikke anvender Virksomhedens ydelser/Produkter i
overensstemmelse med disse intentionerne i nærværende handelsbetingelser, har Virksomheden
ret til at stoppe den pågældende aktivitet med øjeblikkelig virkning.
Virksomheden har ret til at kræve et eventuelt tab erstattet af Kunden/Forbruger
af Hjemmeside, efter dansk rets almindelige regler og praksis.
Virksomhedens ydelser må ikke anvendes til udførelse af
chikane eller udsendelse af reklamer via e-mail, spam til modtagere, der ikke
har accepteret dette. Virksomhedens Ydelser/Produkter må ikke anvendes til at
opnå uautoriseret adgang til Virksomhedens eller tredjemands systemer.
·
10. Fortrydelsesret og opsigelse
Kunden/Forbrugeren har 14 dages fortrydelsesret fra Ydelsen/Produktet
er leveret, det vil siger at kunden kan fortryde en bestilling i 14 dages efter
den dags dato, som er dato, når er profilen blevet oprettet og Virksomheden
administrator har send en bekræftende e-mail til Kunden/Forbrugeren.
Benytter du dig af fortrydelsesretten, vil du få dine penge
tilbage, så snart Virksomhedens administrator har modtaget e-mail fra dig, hvor
du anmode om fortryde din køb af Ydelsen/Produktet, samt med udfyldte
blanketten, som kan du downloade på vores Hjemmeside og Virksomhedens
administrator godkender din anmodning. Virksomhedens administrator vil slette
dine oplysninger, so snart du sender en anmodning om det. Det kaldes ”retten
til at blive glemt”. Under disse omstændigheder kan du anmode virksomhed, der
har gjort dine oplysninger tilgængelige online, om at slette dem.
Virksomhed er dataansvarlige, som behandler disse
oplysninger, og slette disse oplysninger, efter en anmodning. Du vil oprette en
profil på Hjemmesiden. Efter et stykke tid, hvis du beslutter, du kan forlade Hjemmesiden
og anmode at slette din profil. Efter kunden anmodning bliver kundens profil og
alle tilhørende personoplysninger og oplysninger i database, slettet med det
samme, og du bliver helt glemt i systemet. Det er nemt at gøre, da er der kun
en person hos os, der står for databaseopdateringer for kundeoplysninger. Vi
bruger dine data ansvarlig, såfremt dine oplysninger bliver slettet, alle link,
der indeholder dine oplysninger bliver slettet og vi kopier ikke dine
oplysninger. Kunden er med til selv at bestemme, hvilke oplysninger gemmes
eller slettes.
Kunden/Forbrugeren har dog ingen fortrydelsesret i forhold
til de periferier ydelser, der er særligt tilpasset kunden, herunder de
følgende ydelser: tolkning, oversættelser, website, hjemmesidens design, fotografering,
som er tilpasset til kunden og er tilknyttet en bestem kunde, med mindre har
kunden og virksomheden aftaler en frist til at fortryde. Ved Kunden/Forbrugeren
manglende betaling er virksomheden berettiget til at suspendere og ophæve
abonnement aftale med en øjeblikkelig virkning, herunder at slette profilen
samt lukke tilgang til Hjemmesiden uden varsel. Et abonnement kan sidestilles
med en aftale mellem en kunde og vores virksomhed, hvor der løbende og mod
betaling bliver leveret en ydelse i en given periode på et halvt år. Hvor mange
dage ydelsen leveres er for det meste fastsat på forhånd.
Kunden/Forbrugeren kan opsige en løbende aftale efter 5
måneder med 1 måneds varsel til udgangen af en måned. Kunde/Forbrugeren vil
være bundet af aftalen i 6 måneder, 182 dage, afhængig af, hvornår på måneden
aftalen er indgået. De ekstra tilkøbte bytes, som er knyttet til
Kunden/Forbrugeren profil udløbe samme med Kunden/Forbrugerens abonnement af et
100-bytesklippekort. Virksomheden anbefaler en måde til at opsige eller
fortryde abonnementet, det skal være skriftligt per mail. Hvis kunden
opsiger/fortryde per mail og får svar tilbage fra vores Virksomhedens
administrator, er alt i orden.
Vælger Virksomheden at lukke tjenester, kan Virksomheden
opsige Kunden/Forbrugerens profil-abonnement med en måneds varsel. Den del af
forudbetalt abonnement vil i den situation blive tilbagebetalt. Hvis
Virksomheden foretager ændringer, der forringer forbrugevilkårene, kan
Kunde/Forbrugeren opsige profil-abonnementet med en måneds varsel. Den
forholdsmæssige del af forudbetalt abonnement vil i sådanne situationer
ligeledes undtagelsesvis blive tilbagebetalt, hvor der er 20 kroner svar til 1
måneds forbrug.
Der kan ikke tegnes abonnement på de periferien
Ydelser/Produkter, medmindre anden er aftalt og der er ingen binding på disse
ydelser. Kunden/Forbrugeren betaler per disse periferier ydelser per gang.
Forbrugerens profil abonnement må ikke anvendes til at opnå
uautoriseret adgang til systemet. Får Virksomheden kendskab til disse
aktiviteter eller andre kriminelle forhold, vil blive profil-abonnementet uden
varsel og uden kompensation eller tilbagebetaling af noget art, slettet.
·
11. Ansvar
Kunden/Forbrugerens bruge af et profil-abonnement sker i
enhver henseende på eget ansvar. Virksomheden kan ikke indbefattes og holdes
ansvarlig for indholdet, herunder rigtigheden, lovligheden, fuldstændigheden og
så videre, af de oplysninger, som Forbrugeren modtager eller sender via
internettet. Virksomhedens ansvar indbefatter ikke driftstab, tab af data, tabt
avance, tab af goodwill eller noget andet indirekte tab, som Kunden/Forbrugeren
lider som følge af Virksomhedens eller tredjeparts Ydelser/Produkter.
Virksomheden er ikke erstatningsansvarlig for tab, der er opstået som følge af
forstyrrelser, afbrydelser, ændringer, eller der af Virksomheden anslås,
vurderes uundgåelige eller lovbefalede af tekniske, driftsmæssige årsager eller
er pålagt af myndighederne.
Virksomheden er ikke ansvarlig for tab eller skader
fremkommet som følge af Kunden/Forbrugeren egne it, pc eller andet teknisk
miljø, eller forårsaget af Kunden/Forbrugeren selv eller af tredjepart.
Virksomheden er ikke ansvarlig for tab eller skader, som er opstået som følge
af en force majeure. Virksomheden er
ikke ansvarlig for tjenester leveret af en tredjepart, hvor Virksomheden agerer
som mellemled. I alle tilfælde uanset årsag er Virksomheden samlede kun ansvar
for tab eller skade begrænset til det beløb, som Kunden/Forbrugeren har betalt
til Virksomheden i det år, hvor tabet eller skaden opstod. Virksomheden er ikke
ansvarlig for de følgende skader, herunder driftstab, tabt avance eller
indirekte tab, som Kunden/Forbrugeren eller tredjemand lider som følge af
forsinkelse, fejl eller mangler, der ikke kan tilregnes virksomheden som groft
uagtsomt. Virksomheden er ikke ansvarlig for tab, der er opstået vedrørende hærværk,
brand, røgskade, eksplosion, vandskade, indbrud, røveri, systemfejl, svigtende
forsyning, myndighedsbeslutning, omfattende driftsforstyrrelser og force
majeure, herunder naturkatastrofer, krig og terror. Virksomheden er ikke
ansvarlig for tabte data forårsaget af virus eller andre lignende skader.
·
12. Rettigheder
Det er ikke tilladt at kopiere Virksomhedens ideer, ydelser,
brand. Kundens/Forbrugerens krænkelse af virksomheden immaterielle rettigheder,
ideer, brand medfører annullering af aftalen og abonnement.
Kunden/Forbrugeren er selv ansvarlig for ikke at krænke
tredjemands rettigheder i henhold til ophavsretsloven eller øvrige immaterielle
rettigheder. Kunden/Forbrugeren er selv ansvarlig for lovligheden af det Kundens/Forbrugeren
uploadede. Kunden/Forbrugeren skal overholde tredjemands licensregler.
Virksomheden og Kunden/Forbrugeren er forpligtede til at
hemmeligholde kommerciel eller teknisk art oplysninger. Hemmeligholdelsespligten
er ikke tidsbegrænset og gælder også abonnementets og aftalen ophør.